She can sing.

Okej, första gången jag hörde ett klipp med henne live så lät det inte så bra. Men så har vi alla våra dåliga dagar.
Första gången jag såg henne i videon "Little Bit" tänkte jag: Hjälp, pyskfall på teven!!!, och jag stängde av.
Men ack, detta var inte ett psykfall. Detta är en begåvad och fett grymm tjej som uttrycker sina känslor i dans och olika ljud som kommer från instrument och munn.
Jag tror att det var ungefär ett år sedan jag såg videon faktiskt. Långt innan hon blev känd på Tellus. Jag gillar hennes ögon och munn också. (stavas munn med ett eller två "n"?) XD
Så nu efter detta långa utlåtande om bruttan kan ni väl vara så schysta å kolla in henne genom att gå in på länken below, tack.!

http://mtviggy.com/video/iggy-music-lykke-li-acoustic-performance-tonight




Stay Tonight // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0