P-p-pokerkväll.

Jajjemen.  (det är inte meningen att texten ska vara så här men jag råkade trycka på någon knapp och nu äre.)
Pokerkväll hos Palm igår.
Lucas, Linus, Aron, Tobbe, Backlund, Emil, Nisse och jag gamblade som bara den..
De underskattade verkligen herr Johansson, jag alltså. För jag kom att vara en riktigt spelare om man säger så. Royal Flush och allt, det var fan ingen annan som fick det! höhö
Jag fattar dock inte hur jag kunde hålla mig i spelet så pass länge som jag ändå gjorde, men jag antagar att jag har fått min "listighet" ifrån min fader. Inte fråån min moder iaf, den saken är säker.

Palm bodde ute i ingenstans men systera mi och jag hittade till slut. Sov över där med Aron och sen så skjutsade Lucas päron oss in till Konsum (Strömslund) och Aron gick hem till Alexandra och jag till stan för att träffa Jano. Jag väntade en halvtimma och passade på att borsta tänderna på Folkets Hus toalett. Sedan kom den sega apan och vi simmade som fiskar i en skål. Fast inte döda, utan sådana fiskar som lever.
Iaf, efter det så hämtade systera mi mig utan ähb och vi åkte hem.

Slutt.


Stay Reading // Carl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0