Mad(d)e.

Asså de där klippen vi såg på Sh idag var inte så roliga. JAG VET egentligen att det finns en massa orättvisa i världen men det är inget som jag går runt och tänker på 24/7 precis. Finns inte mycket jag kan göra heller. Brukar skänka 50 kr till välgörenhet ibland, då mår jag bra=) Jag gör det inte för något annans skull utan för att jag ska må bättre alltså.

Skolan annars var la rätt okej.
Engelskan blev dock inte bra. Dålig inledning märkte jag, och det spelar mycket roll om man tänker efter faktiskt.
Sh med Kinafilmen och det.
Mat och TTF.
SEdan idrott med fröken Nilsson som gjorde ett utomordentligt arbete med sin lektion. Minst IG asså.
Öhm. ah. fick köpa Nils kort på den höga borgen vid älven också. 65 kr billigare tillochmed=)

Mmm.
Madde aka. "min danske vän" fyller 18 idag också. Det fick jag reda på för ungefär 10 min sedan. Men jag är ursäktad enligt henne eftersom vi inte såg varandra någonting idag ändå. ^^

Ehh. Jao.
Vad ska jag säga mer?
Kanske...jo, jag äter väldigt goda frukostar här hemma. Det har jag faktiskt lagit märke till. Man uppskattar inte saker som man gör dagligen hemma ofta. Men om man tänker efter så är nog de flesta rätt så tacksamma faktiskt.

Jävlar vilket långt inlägg. Kul att du leste. xO


Stay Up-to-date // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

Sh filmerna va ganska lärorika men sorliga tyvärr.



Heidi e kingen!!!



Tack att du skrev:)

2009-02-03 @ 20:36:28
URL: http://peacekeepers.blogg.se/
Postat av: Heidi

va fick du köpa Nisses kort på ähb? :O för hur mkt? Tacki tack ^^ Siktar på ungefär IG så det var ju rätt bra gissat :)

2009-02-04 @ 20:24:28
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0