The steps that we take!

Let it happen girl!
Let it happen, let go!

Det är mitt tips till dig!

Öhm. Idag har vi varit "sjuka" dvs. spelat in film och det var hur kul som helst! Jag är väldigt mycket emot att "vara sjuk" för att hinna med å göra något annat men ibland så får man bli lite bad och brejka lagarna, totalt!



Öhm. Laleh får mig att tänka på vintern! Så därför får ni en låt av mig! Mysig är den! LYSSNA! (även om du inte gillar henne Heidi!)

Laleh - Hide Away



Ha det!


Stay Away // Cromeo

Kommentarer
Postat av: erika.

Du borde fixa din design lika bra som din blogg:) för din blogg är bra;)

2009-12-09 @ 12:31:46
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: erika.

Om du har en idé kan jag hjälpa dig med designen. kan koderna här på blogg.se iaf=)

2009-12-09 @ 18:24:46
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: Fritschen

suger åt mig som bara den av dina kloka visdomsord on top;) tack Gubben!

2009-12-11 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0