Jag tror att jag älskade dig.

Synd. För nu är det för sent.
Men nu ska vi inte vara ledsna utan glada för att det är julafton och då är alla glada och allting är frid och fröjd. Min mage är så full så att jag trodde att den skulle explodera när jag injicerade insulinet förut. Men jag överlevde. Tyvärr skulle jag säga nu, eftersom det är vääldigt jobbigt att vara såhär mätt. Jag får helt enkelt ta och skylla mig själv.
Öhm. Ja..
Musik är det enda som får mig att vilja. För viljan är det enda som får en att fortsätta, trots allt. :)
Människor är det finaste som finns. Faktiskt. Dessvärre är det också det fulaste som finns på jorden. Men det är det som är det fina. Hur de kombinerar varandra!
Ahh, ljuva frihet!
Stay Free // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0