Hollywood infected your brain.

Jag känner mig faktiskt som nummer 1. För nu är det mycket igång, men så är det om man vill ligga på topp.
"Du kan alltid bli en nummer ett. Känns början svår så vet du hur det går."

Och på tal om nummer ett! Marina and the Diamonds har släppt en ny låt med en video därtill.

Marina and the Diamonds - Hollywood


"American Queen is the American dream.

Hollywood infected your brain, you wanna kiss it in the rain"


Det ser ljust ut.
Inomhus.

Mina skivor är riktigt bra än så länge. (Köpte Maskinens nya skiva och Empire of the Sun's skiva, fett värt!) Mina julklappar till mig själv. Jag är värd dem.

Stay Machine // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0