Fête et Noël.

Igår slutade vi skolan för året och det var en helt okej avslutning. Det känns som om saker och ting nuförtiden är väldigt mediokert och jag känner mig varken ledsen eller glad. Men det är nog för det bästa. Har varit alldeles för mycket av en bergochdalbana och ja, ibland vill man bara hoppa av!
Detta kan ju också bero på att min mage är bättre och då uppskattar man verkligen att man är frisk och välmående. Det finns alldeles för många som inte värdesätter de bra sakerna i livet. Det är synd. För det finns många som har väldigt mycket bra saker i sitt. Men det är svårt att ignorera det faktum att man saknar något som kan vara så fint, eller vackert.
Sedan har vi blivit uppväxta med att livet är en tävling och man ska alltid vinna, oavsett hur man vinner så är vinsten det viktigaste.Eller hur?
Ja just det. Nisse hade fest igår. Det var kul. Många olika människor må jag säga. Kunde dock varit lite fler människor men det gick ändå. Patrik var rolig, Lovisa var galen, Amanda slogs (men var snäll emellanåt), Heidi var lite orolig och ljummen, Sarah var pratsam, Jessica var antastad, Moez var soft, Omar var överallt, Sandra var inte med, Nisse flög fram på moln. Ja, nu orkar jag inte räkna upp fler människor.
När jag dagen efter (idag!) vaknade upp hemma hos Heidi mådde jag otroligt nog bra. Det måste berott på att innan vi åkte åt pirogerna som Nisse gjort, drack vatten, åt chips och en apelsin. ^^
Stay Chipsy // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

Haha, rolig sammanfattning det där. Var jag så orolig igår? Kanske lite, borde druckit lite mer i början. Började komma igång för sent liksom.. tyvärr. Förbannat bra dag i dag i alla fall! Bästa bakisdagen någonsin! Riktar min kärlek till pirogerna!

2009-12-19 @ 22:57:06
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

Pirogerna var grymma fy fan! Hoppade ur sängen kl 09 igår och stack ut o sprang!!



haha en snopp

2009-12-20 @ 19:54:24
Postat av: Anonym

d

2009-12-20 @ 19:54:56
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0