það besta sem guð hefur skapað er nýr dagur.

"The best thing that God has created is a new day."

Jag tänkte att eftersom vi lever i en så materiell värld så kan jag ju kanske räkna upp vad jag fått i julklappsväg.

* Lykke Lis skiva, som jag ska byta ut eftersom jag olyckligtvis redan hade den (Topp 3 bästa julklappen 2009, så väldigt behövligt, me + music = love, Tack Heidi! Jag har dina klappar här hemma som du säkert redan vet och jag hoppas att du kommer gilla dem^^)
* Två små tavlor med fräcka människor som blundar.
* 1200 kr om jag inte minns helt fel.
* Handduk.
* Vantar.
* Julprydnad.
* Två böcker.
* Två Björn Borg kalsonger.
* Almenacka.
* Bio-check.
* En sån där liten almenacka man har i väskan.
* Två ps2-spel (Som jag köpt till mig själv! :D)

Ja det var nog allt. ^^
Om jag ska vara ärlig så skulle det här för typ 3 år sen vara alldeles för lite.
Men nu så har saker och ting förändrats och jag är väldigt nöjd och lycklig över att få så pass mycket saker, fastän jag kanske inte förtjänar dem.

Frida is gonna kil me when she sees this. But I don't give a shit! She gonna love me anywho! ^^


Stay Up // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Det låter najs :D skoj!

2009-12-25 @ 23:44:45
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0