We all spit at stars.

Har ingen aning om varför jag alltid skriver mina rubriker på engelska. Men jag lyssnar på många engelska låtar tror jag. Eller det vet jag. Jag, jag, jag!

"I lost my head, when I found my heart.
But now with neither, I'm falling all apart."

Igår var det flottfest och det var helt okej. Dock blev jag lite irriterad på vissa tjejer som gång på gång gick och bytte musik till någon jävla fjortis-eller-hej-jag-spelas-tjugo-gånger-på-radion-hitlåt! Störande, och egentligen är det väl okej men om de inte ens dansar så får jag flipp typ! De gick bara och ställde sig vid en kant och stod där. !!!!!

Men jag mår bra nu. Är hemma hos Heidi för tillfället, In her new apartment! Gosh! Det är väldigt chill här I must say. Nice neighbourhood. ^^

Ja. nu orkar jag inte más. Adiós

Stay Handy // Cromeo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0