Tid för planering.

Jag har nästan blivit dödad 2 gånger idag.

Första gången var när jag trodde att jag skulle ha svenska muntliga i morrn. Vilket kan stämma men inte enligt det som jag skrivit upp.
Andra gången var när jag eventuellt skulle ha min uppvärming idag, jag menar hallå? Jag ska planera ihjäl mig på min uppvärmning.
En annan sak som stör mig att jag inte helst ska röra på mig. Men jag känner för att gå ut och springa eller gå väldigt mycket. Förkylning är den mesigaste av de mesigaste av sjukdomar. BAJS!

Surkin makes my day. :)

Surkin - Where My Nerds At



Stay Nerd // Carl


Kommentarer
Postat av: lovisa



Så du har inte tal imorn eller? :)

2009-04-14 @ 18:45:32
Postat av: Heidi

men det gick ju bra ju. Inget tal och uppvärmningen hade du inte heller :) Jag blir nervös inför halkan nu (förlåt för tjatet)

2009-04-15 @ 19:22:07
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

Se det positivt, du hade inte talet och uppvärmningen behövde du inte heller ha. Jag får panik nu bara för att du skrev att du nästan dog, för jag har halkan på fredag och ledighetslappen ska jag lämna in imorgon. Bästa planeringen, verkligen.

Gillade förresten ditt svar på mitt ena inlägg väldigt mycket, det var väldigt sant. Och angående det ofullständiga inlägget, så har jag både rättat det + skrivit ett väldigt djupt till, så nu vet du :)

2009-04-15 @ 20:07:21
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0