We Smoke Fags.

Sam Sparro - Pocket (The Presets Radio mix)


Sam Sparro
är riktigt grym han. (The Presets med!) *viskar*

"Keep your friends close and your enemies in a pocket."

Redovisningen i skolan gick rätt så okej. Förutom att jag stakade mig och tog alldeles för lång tid på mig.
Jao jao. Sedan blev det en walk in the park, nej in the city avec Viktoria, Caroline, Marcus et Jano.
Hoppas att det gick bra för Mala och Heidi på deras halkor. Hoppas att Karin hade det trevligt hemma med mammsen och pappsen. (Kanske var ensam, va fan vet jag?!)

Min onda hals börjar sakta men säkerligen att försvinna, lucky me! :D
Jag...ehm..vet inte riktigt vad jag ska skriva.

"He cannot be mine, he smells of the ocean of seaweed and brine"
Melancholy Death of Oyster Boy. Löv.

Tim Burton är grym han!
Många som är grymma idag, finns andra som är mindre grymma också, men de är så fruktansvärda så det är inte ens värda att nämna. :)


Stay Wicked // Carl




Kommentarer
Postat av: heidi

thanks carlo, det gick kalas som du redan vet :D Grattis till malalicious som också kickade ass!

2009-04-18 @ 19:31:17
URL: http://heidi.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0