It was only a kiss.

Chewy Chocolate Cookies - It was Only a Kiss


För att det är en grym fest- och danslåt! (Tänk er den med en massa lampor som blinkar och fett mycket festsugna dansmänniskor) ett stort minus också för att jag inte är 18 och inte kan gå på den där franska electrokvällen i gbg) =(
Tror jag mig tyckas iaf! Inte för att jag är så sugen på att festa men för att det skulle äga. :D

Chill, chill. Verkligen. NOT!
jag önskar ibland att jag vore en fågel, så att jag kunde flyga över himmelen och skåda ner över den patetiska mänskligheten och känna mig som en pappersbit som nyss blivit slängd och som ingen kommer att plocka upp förrän den årliga "rensa upp i naturen dagen som aldrig kommer att komma".

Skulle egentligen övningskört idag också men farsan hade glömt skylten så det blidde inget med det. Men jag högtryckstvättade vid sommarstugan ist.
Syrran min är rolig också, vissa dagar, andra dagar är hon en häxa som sniffar lim. :)

Ser verkligen fram emot sommaren och mina hörlurar som Gud vet när de kommmer. Alldeles för mkt text nu och du har inte ens orkat läsa hälften, du behöver inte kommentera hellelr. Lyssna på den sista låten ist. Tákk. :D
En riktigt gammal goding av en duktig tjej.

Nelly Furtado - I'm Like a Bird



Stay Like a Bird // Carl aka. Cromeo

Kommentarer
Postat av: krouze

nelly is the shit!

2009-04-26 @ 23:35:45
URL: http://kruseojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0