I will survive.

Jag tror faktiskt att jag kommer överleva eventuella missöden som jag ställs emot i framtiden. För jag är helt enkelt så jävla grymm. :) Det är så faktiskt.

Jag gillar människor också, de som vill prata med en så att säga. Finns många trevliga människor.

Hoppas hoppas.
Hittade några skivor på bibblan också, precis innan jag skulle ge upp mitt sökande så såg jag en skiva som är splitterny och som jag bara var tvungen att ha. :) Önskar mig pengar också, men jag tror att det är svårt att få bara sådär.

Bara för att ni gillar när jag har glasögon. ;)


Fear of Tigers - Adventures of Pippi Longstrump

Fear of Tigers rockar för att de gör det.

Det var många som höll bra tal idag också! Grattis till er!
Som ni märker så nämner jag inga namn i bloggen, det är bara för att idag har jag bestämt mig för att ingen ska få vara utanför. Och jag orkar inte räkna upp alla. Så ingen får vara med! LIKE LOL. OMG. ROFL.

"Sen ska jag byta mönster för att lättare smälta in i omgivningen och dess brutala tapet"
av: Cromeo


Stay Poet // Carl aka Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa Carl du kommer att överleva eventuella missöden i framtiden! trust your inner voice;)

saknar min lillebror

2009-04-25 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0