I want to go to Heaven for the weather, to Hell for the company!

Jao. That is a great song.
Väldigt bra dag idag. Började med en hysterisk franskalektion följt av TTF och chill med macen och några brudar. Lunch, god lasagne med gurka och tomat (brevid, inte i) för att senare ha matte, som jag inte räknade ett enda tal på men som jag verkligen ser fram emot när vi har prov om lite mer än 2 veckor.
Jag beställde mina hörlurar igår också, men jag tänker inte lägga upp en bild på hur de ser ut, för om de är fulare i verkligheten så blir jag mobbad och om man kan undvika att bli mobbad så gör man det. :) Öhm, ah.
Filmproduktionen var helt okej, cyklade till Carros hus (igen!) och spelade in en scen med Alice och Viktoria.
Det gick nog åt helvette med Amnestyn också, historia är inte min grejj efter skolan asså.

En bild för att visa hur gudomligt snygga två människor kan vara.

Ja. Inget sommarjobb än så länge, men jag hoppas tjäna in lite pengar på småjobb i hemmet och hos farmora min.
HYCKLARE!, för att det är kul att säga.

Jag har inte hört en så här bra låt på länge. Texten och musiken tillsammans är som grädde och hallonsylt på en våffla.

Sam Sparro - Pocket


"So keep your friends close and your enemies in your pocket"


Stay Pocket // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

fy fan vad snygga

2009-04-23 @ 21:01:32
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: LOVISA SVENUNGSSSON

hEHE SNYGGG BILD OCH GO LÅT! go nattis kalle :)

2009-04-23 @ 23:36:29
Postat av: LOVISA SVENUNGSSSON

DU CARL: en grej till heidis rubik..WHAT A LONELY FELING.får mig att tänka på en av mina favo artister...vanja condios



http://www.youtube.com/watch?v=QpScgxF2mGc



2009-04-23 @ 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0