Ett tips.

Orkar inte med dessa tomtar. (No comments)

"Under a heavy sky.
I ride my bike up. I ride my bike down."

Fever Ray is all I have to say.

Penetrates my mind and echoes within my room every single day. From the strangest of sounds and beats to a rythm that just kills me. Incredible. Writing for deaf ears I do. Afraid to mention the people I love, and just as easily as an apple falls to the ground I falter. Yet, all is unpredictable.

"You're no poet man, you just want people looking at you."



Godis är jag verkligen inte sugen på men bilden är fett snyggast och skönast. Erkänn.

Ehm.
Inte så värst mycket sol idag. Men det kommer la i morrn, det brukar det göra när skolan börjar, olyckligtvis. Jag känner också att jag inte har något behov av att köra bil heller. Synd för det är rätt så kul, när man väl gör det. Men att ta sig dit är lite jobbigare. Så vare med Taekwondon också, att ta sig dit var jobbigt men väl där så älskade jag det.
Jao jao. Enough for the non-readers already!


Stay Absent // Carl




Kommentarer
Postat av: kawaw

Jag älskar att köra bil, längtar alltid till nästa gång :P

2009-04-13 @ 20:03:47
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0