Te lo agradezco, pero no.

TJABBA!

Jag skrev nog inte igår och dagen före det heller men nu gör jag det.
Öhm, syrran är som sagt hemma och dessvärre så åker hon tillbaka idag igen. Ganska meningslöst att hon kom hit egentligen om hon ska åka typ direkt. aja.


Utan musik skulle jag dö. Det är fakta.

Insparkningsmiddagen på  Strandgatan i fredags var sådär. Alla som var där och det vi gjorde och åt var bra. Men, de som jobbade där var fucked up! snacka om att förstöra kvällen för oss som hade fixat det eller? Nu ska vi också tydligen betala mer än vad han sa att vi skulle från början. Hoppas att alla som var där tyckte det var nice iaf. Tur att jag fick bestämma mycket av musiken också. xD haha

Öhm, de säger att det är lov men jag vet inte vad jag ska tro.
För när jag skulle gå och lägga mig igår så ringde min mobil och jag visste att det hade varit söndag så jag trodde att det var måndag morgon och att det var mitt larm som ringde, så jag stängde av det. Men så ringde det igen och då såg jag att det var syrra som ringde. Hon ville makea sure att nyckeln var uthängd så hon kom in när hon skulle hem senare. Plus att jag trodde att klockan var morgon gjorde det hela mycket intressant och skrattretande. xD

Orka...


Stay Sugar // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

men hörredu vad synd med dom som jbbade där, men det var lyckat allt annat verkar det som =) hoppas ni hade massa kul=)=)

2008-10-26 @ 15:43:24
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0