Personlighet.

Hej alla.
Jag måste få säga en sak.
Jag har alltid tyckt att om man ska gilla en person, ska man acceptera den som den är, alltså man ska gilla de bra sidorna mer än de dåliga. Eller hantera de dåliga egenskaperna på ett bra sätt och glädjas åt de bra. Men om man bara hör de dåliga sakerna om sig själv så känns det inte så bra. Om man sedan också förväntas att inte ta saker och ting personligt har man mycket fel tycker jag. Visst man kan skojja, men om någon som står en nära säger att man har en dålig egenskap så ja, vad ska man säga. Tack?

Iaf, nu sitter jag och skriver på historian, det går bättre än någonsin faktiskt. I morrn ska jag till sjukhuset och ta influensaspruta. Det har jag gjort en gång förut. ^^höhö (för det är något att skryta om)

På onsdag så ska jag förhoppningsvis till Lidköping och få lite clothes. Jao. :D
På kvällen blir det arabiska med Sandra och sen ja. Vet inte riktigt. XD

Men ni får ha det bättre än vad jag har det. =) Det har ni säkert också.


Stay True// Carl

Kommentarer
Postat av: dvärgkaninen Honk

Jag instämmer :)

2008-11-02 @ 22:15:14
URL: http://snigelhorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0