Gråta.

Hej jag är kille. Jag får inte gråta.
Men, va fan. Vad är det för någon dum regel eller?
Om man känner en känsla ska man väl få utlopp för den också eller.
Stänga in det låter ju verkligen så 2008. NOT

Men, ja. engelskan är iaf. klar. (orka mer det, skulle fan varit klart för typ 2 veckor sedan.)
Men det blir typ så när man inte får någon deadline och shit.

Insparkningsmiddag på Strandgatan på fredag.
Det blir spännande. Fuck alla negativa människor. och nykterister. för liksom, Alexandra som typ är med och bestämmer om hur vi ska ha det och shit, hon har inget emot det. Och hon är nykterist,!!
Fast sen så är ju alla olika också, kan inte egentligen vara arg, men man behöver ju inte dra med sig alla andra ner i anti-gänget. XD..


Jaja.

Stay Juicy// Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

du får böla så mycket du vill, om min laddare inte fukar t.ex. så kommer du att göra det.



Det kan ju faktiskt vara så att man hade planer denna fredag, som jag hade t.ex. + kan inte förstå varför det skulle vara middag och inte bara supa+slåss-parry=) billigare, juh. det sista var en hint btw.



Staying as juicy as I can // Herr K

2008-10-21 @ 19:30:39
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Håller med. Orka alla negativomaner! Orka att inte dricka! Ja håler med karin. Supa och slåss e ju lätt kuligast!

2008-10-22 @ 10:30:44
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

Du har helt rätt men inlägget handlade om min åsikt och vad jag tyckte var bäst respektive sämst på mässan... Många förvirrae själar vet inte va de vill välja eller va de vill bli så de väljer ett basic program men självklart de som erbjuder detdär lilla extra och det tycker jag är lite dåligt eftersom att de aldrig hinner bestämma sig innan en Mac står uppdukad och det är dags för att bestämma sig.

2008-10-24 @ 10:18:19
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0