Gråa byxor.

Idag har jag haft på mig en par byxor som jag aldrig har haft på mig förut. Jag brukar ha nya kläder på dagar som jag inte går i skolan men som folk ändå kan se mig på. För då kommenterar ingen men ändå ser. xD

Hhaha mobbat.

Har varit i thn med morsan, fast först så var jag på NÄL och tog influensavaccin. Mumma! Morsan är för övrigt väldigt seg, sprutan tog typ 5 min och hon på Apoteket tog typ 30 min. Anledningen till att jag låter sur är för att jag fick stå och bara vakta hennes väska som hon hade ställt ner på golvet.
Sedan åkte vi till Överby och där buyade jag mig ett skärp. Seriöst alltså. Skärp. DEt vare ett tage sedane.

Öhm. sen åkte vi till Willys, jag gillar inte Willys. Fula färger och dåligt placerat.

Tack för mig. Lingonbanan.


Stay Here // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

Inte alls knepigt. dessutom vill man vara bekväm i kläder innan man har dom till skolan=)

Mammor tar alltid lång tid på sig...=/

Willys är värdelöst. :O

2008-10-29 @ 20:48:48
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0