Ta-dah!

Här är ännu ett inlägg från Carl aka. Cromeo.

Han är för stunden upptagen med att plugga franska och kan meddela att det går mycket bättre än vad det gör med matten, men ingen bryr sig så...WHAT THE FUCK!?


Jaja, jag är föresten lite sur på mig själv för jag hittade ett asgött recept på någon nederländsk pepparkaka som verkade ASGOD. och då menar jag verkligen så god så att man dreglar på receptet och sedan måste hämta en massa papper för att torka upp det. Iaf. jag skulle baka det om jag hittade det. ^^

Öhm. Ja, annars har jag hittat en massa bra musik och jag ska till Arvika nästa år.! så är det bara. ingen snack om det. ! :D

Mja, annars går det väl sådär med mina 6 språk som jag försöker lära mig (A, E, F, I, Sv, Sp). DEt känns som om man tar vissa språk före andra. t.ex. sådana man har viktiga saker i. Har t.ex. blivit grovt mycket sämre på spanska, engelska också lite. Men men.

Jag vill egentligen snacka om mitt kärleksliv men det är så intressant så ni skulle sjukanmäla er i en vecka om ni hörde om den. =) (sant)


Ha det bra och fiska lugnt. Helst inget alls men ni är konstiga så jag fattar om ni nu råkar göra det någon gång, (grupptryck)


Stay Fishy// Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Ibland så trycker alla fiskarna på mej jättehårt. På foten eller så. Så att tårna blir aldeles blå. Och då känner jag att jag måste fiska dom lite. För jag blir så hungrig eftersom färgen på mina tår påminner om blåbär.

2008-11-26 @ 20:05:16
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0