Släkt.

Hej Guds alla barn!

Jag har varit på dop idag och det var rätt så underhållande. Både i de anseendet att prästen var skön och att det fanns en massa roliga barn där som man kunde skratta åt. Men också att se släktdrag hos de flesta som var där.
Första gången faktiskt som jag har lagt märke till det, hur lika vissa är. Det började med att jag såg det på några barn som hade ihopväxta ögonbryn, som jag sedan fick se att deras mor troligen också hade innan hon plockade dem asså.
Och sen kommer vi ju till min släkt på min faders sida så att säga. Min farsa är ganska lik både sin syster och sin bror. På olika sätt typ. Även på mina tre kusiner fanns det slående likheter. xD

Det är ju nästan lite gulligt tycker jag.

Jag hade på mig skjorta idag, det brukar jag nästan aldrig ha. Men jag tror att jag börjar passa mer och mer i det faktiskt.

Jaja, orka mer.

Stay Lutheran// Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

vet du vad jag hittade för något på en historiasida i historiaboken? En hjärtlapp där det stog: " När solen går under och björnarna slår, säg får jag dig nuppa då?!" HAHAHA WTF !!?!

2008-11-02 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0