Filmkväll och lowness.

Ja, igår var det alltså filmkväll hos Ms. Nilsen i Torsred. Bodde fint gjorde hon minsann, nästan som en prinsessa, med ett eget rum längst upp i tornet (typ som en vind men ändå inte). Trevlig familj hade hon också, eller aa. Snackade ju inte med hennes farsa och lillasyrra, men de är nog också rätt trevliga.

Öhm. Vi såg 3 ganska olika filmer.

1. Sex and the City (Drama)
2. All the Boys Love Mandy Lane (Skräck)
3. Step up 2 the Streets (Drama/Dans?)


Mja, den första filmen var nice, den andra filmen var ball och den tredje filmen var typisk, typisk amerikansk, men rätt okej ändå. (Kan vara för att jag missade typ 1/4 av filmen. xD

Jaja, idag var jag låg. På engelskan. Jag tror inte att någon såg det men ja, det hände ett och annat samtidigt i min hjärna då kan jag säga. Men jag orkar inte räkna upp det nu. =)

Har inte gjort något skolarbete idag. Unfortunately. Men det får bli i morrn och på torsdag.

Franskaprov på tors och svenskaprov (inlämning) på fre.

Ja, det blir nog bra. ^^


Stay Better // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0