Wazzah??

Nemen hallå allesammans, eller någon eller nåt?

Jag skriver´igen! tadah!!  mohahahahh

Men det är bara för att jag är så jävla grymm!

Var i Spanien för någon vecka sedan och jag kan säga att det var gärna något jag gör tillsammans med vänner! ^^ Fy fan asså vad kul det skulle vara att åka ner dit och chillah en vecka med de bästa som går!! eller ahh, typ. ni vet typ vilka ni är, annars ber jag om ursäkt.  

Är lite sur för att jag inte kunnat åka med på Arvikafestivalen, men men. skitsam..bättre lycka nästa år.
Men det är tur att Köpenhamn-resan blev framflyttad för då kan jag vara lite mer förbered och flera kan följa med! =)

Och jag kan meddela att första gången jag sov i Evelinas lägenhet var i Fredags, aha?;). you like? no...? Well I do!! mohahahh-ha. ha.

Okej, orka mer nu.

Chaú.!


Kommentarer
Postat av: Eve

vilken tur att du har mej å min lägenhet ^^

2008-09-06 @ 17:47:47
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0