Okej.

Så här är det.
Jag är jag, och du är du. Enklare än så äre inte. Fast det visste du kanske. NOT!

ehm. Nyår i morrn också, det är kul. för första gången ska jag fira den utanför weedtown. Thn blire ist.
Med Heidi och kanske fler. JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA!

Öhm. ah. så är det. Skulle skriva förut också att, att, att,..vänta jag kommer på det...ehm. Just det ja, jag har köpt biljetter till Peace and Love, ser fram emot att åka dit. Mamma är ett rövhål, men det har hon alltid varit. Jag spelar Star Wars Battlefront II på ps2. Min mobil är fuckaaad. Ehm. Ja. Jag lyssnar på en massa musik. Jag är bäst. Jag är en vinnare. Jag är smart.

Har tänkt att börja med "dagens" någonting, ungefär som my man Moez har med en massa kategorier, men min ska bara vara en och den ska handla om mig själv. ^^

Okej. Jag tror att det ska vara formad ungefär på detta viset:
I varje blogginlägg så skriver jag 3 saker jag gillar hos mig själv, sedan skriver jag 3 bra saker som jag gjort under dagen.

1. Jag är en bra kompis.
2. Jag har humor.
3. Jag är social.

4. Jag har följt med min syrra och häxan aka morsan till Ica och handlat.
5. Jag har inte varit arg.
6. Jag har planerat inför morgondagen.

Puh, det gick ju rätt så bra. Vet inte riktigt om jag kommer attt göra allt det här varje dag men jag ska försöka. ^^


jao jao. Video också. Róisín Murphy, för att hon är grymt bra och har ballast stil.



Róisín Murphy - You Know Me Better

Stay knowing // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

Carl I thought u knew that all girls are häxor. men star wars rules, speciellt Yoda och Darth Sidius.

Jag håller med du e en bra kompis

du har bra humor

du är social

och du e bäst :)

2008-12-30 @ 23:03:31
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Moez

Nee nu har jag dåligt samvete. Glömde säga att du får ha det gött på nyår

2008-12-30 @ 23:10:54
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0