Kill Chrismas Me!

Jag kan räkna. Men inte så bra.
Avslutning, igår. Det var mys. Charaderna iaf. Och George, och Pasi lite också. ^^

Öhm. Efter det så åkte jag med Hummerhjälmen till Överby och träffade Heidi där. =) Vi kollade i butikerna och träffade bl.a. på Ida aka. Haida och Emma aka. Emeerentia, båda då från klassen asså. Asså, asså, asså, klassen, asså, båda, asså igår då asså.

Sedan så lämnade Viktoria oss och vi gick vidare i livet.
Fast egentligen så åkte vi hem till Sandra och chilla Gunillade som någon någon gång har sagt.
Sen så bar det av till Jessica som bodde rätt så nice om jag får säga det själv, och ni ska se vilket J*vla lager Jessica och Sarah har i sitt lilla gömställe. :O OMFG.!

Sedan så åkte vi in till staden och träffade Hjälmen igen, Amanda, Lovisa, Patrik, Omar, Johanna! det var nice bajs. :) Vi åkte till Nisse på "landet", för så långt ut var det faktiskt inte.
Men ah. Det var iaf fett nice hos Nils, han är en skön kille. Det var mest bekanta ansikten väl där, men endel nya träffade man allt. Tur att jag hade med mig min musik också, om jag inte skulle haft det så skulle jag nog definitivt ha avlidit.

Men ah, Nisse hade en asskön hund också, Edda. Världens skönaste, jag pussade den väldigt mycket och det resulterade i att jag fick en massa hundhår i munnen, men det vare värt. xD

Öhm. Ah.
Köpt nästan alla klappar nu. Bara en kvar. Och den är svår. Men men, jag är bäst och jag har klippt mig och ser bra ut. =)

Skönt med lov nu också, tror jag. Kan man sova längre på dagarna.

Ne nu orkar varken du eller jag att läsa mer.



Stay like Santa // Carl

Kommentarer
Postat av: Äwa

Det var fett kul igår! :D:D:D:D:D:D



Stay Carl. Carl. ^

2008-12-20 @ 20:30:01
Postat av: emeerentia

Edda är bäst :D

2008-12-22 @ 12:47:37
URL: http://emeerentia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0