Early Morning.

Tjollahopp!
Så här tidigt vet jag aldrig om jag har bloggat tidigare. Eller vänta nu..klockan är ju bara 13:20. Det är inte tidigt, det är sent. My mistake.

Öhm. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Skulle egentligen duscha men när jag precis var på väg till duschen upptäckte jag att "skräcködlan" aka. Mommy duschade så jag satte mig här ist.

Så det kan gå.

"Sluta kivas"

Kivas är ett ord som man sällan hör nuförtiden.
Hrmph. Jag fick Game Over på FF XII igår också, då blev jag ledsen, men jag kommer tillbaka och är ännu bättre.

Undrar om i framtiden att man kanske är lyckligare någon annanstans? Eller om man stannar där man är och utvecklas ändå? Är det kanske så att det spelar egentligen ingen roll var man befinner sig. Ty jag är en man av många ord men inte gillar jag alla ord som finns för det. Finns många ord som jag inte gillar, såsom upptagen, fattigdom och slut. Men jag tror att eftersom alla de 3 sakerna existerar och kommer göra en lång, lång tid fram i tiden så får jag väl acceptera det antar jag.

Hmm.
"Not the sound of rain against my window pane, all I could hear was you hammering in my head."



Anna Ternheim (med flera) - Summer Rain



Stay Forever // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0