Vikarie.

Alltså. Att vara vikarie är kanske min grejj. Eller inte.
De två lektionerna jag hade idag var...jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Det gick inte dåligt, men jag var inte riktigt som jag ville att jag skulle vara. Eller, jag var mig själv men jag ville inte vara den snälla, förstående, mjuka, töntiga Carl, jag ville vara mer, hårdare, intolerant, framåt. Men jag försökte å andra sidan allt vad jag kunde att engagera eleverna (kanske med fel metoder, va fan vet jag liksom?) men det gick sådär. Men jag menar...ungarna har varit i skolan väldigt länge nu och det är snart sommarlov så jag förstår om dem är trötta!


Stay Moppy // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Jo, jag är fett nöjd (A) haha

2011-05-30 @ 22:38:05
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0