Väldigt olikt mig.

Det är väldigt olikt mig att skriva blogg såhär tidigt på morgonen. Det är också väldigt olikt mig att skriva på min blogg överhuvudtaget en dag efter en annan. Inte för att jag kommer ihåg om jag skrev igår, men kanske.
Idag regnar det, OCH ÅSKAR!
Igår var jag i Siena, en grannstad till Florens. Vi åkte tåg dit. Tog 1 tim och 30 min. När vi tog bussen hem tog den mindre tid. -_-
Jag trodde att jag hade varit här längre än vad jag hade faktiskt varit, men nu kan jag säga att jag varit här halva tiden iaf. Finns många sköna ställen med karaktär här i staden. Vill man ha lite lugn och ro, kan man gå en sväng runt kvarteret, vill man springa springer man till parken, vill man äta går man på en utav restaurangerna och vill man köpa vin går man till en exklusiv affär eller närmaste supermarket och köper det.

Det är coolt är röka, men jag vill inte vara cool.

Stay Nonsmoking // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0