Un giorno buonissimo!

Den bästa dagen hittills i Florens. Damn asså!
Jag vaknar, känner mig lite sådär, vill egentligen inte gå upp men kan inte ligga kvar i sängen.
Går upp och gör allt man gör innan man går till skolan. Går till skolan, är i skolan mer eller mindre från 09:15 till 18:00. Dubbellektion + extralektion = Bra!
Lärarna är helt otroliga, jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så bra som det faktiskt är. De 3 lärarna jag har haft hittills är så fantastiska att jag nästan vill hoppa från Ponte Vecchio, men då skulle jag missa så mycket bra saker i framtiden. Går inte att beskriva hur jag känner mig just nu.
Efter skolan går jag och mina två klasskamrater och äter på ett ställe som var såååå vackert och och hade jäääätegood mat, jag åt taghliatelli med vildsvinskött tror jag det var! Och sen en jättegoood cheesecake med massa bär, och rött vin till maten såklart. MMM, jag överdriver inte när jag säger att de serverade de bästa röda vin jag någonsin druckit.
Jeeze Louise. Att livet kan vara så bra. Sjukt.
Känner mig som den här låten och videon! den är så sjukt bra och man blir så sjukt glad av den, lyssnade på den på vägen hem och log emellanåt, speciellt vid övergångsställena

Patrick Wolf - The City

Fan va livet är underbart ibland!

Stay in the City // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0