Oggio.

Idag hände något med mig.
Idag känner jag en helt annan ånga i luften.
Idag har jag fått nya linser.
Nya kläder.
Ett nytt sett att se på saker och ting.
Kanske beror det på jordbävningen i min kropp några dagar sedan.
Kanske beror det på mitt förbud att sitta i en metallbox med hjul och trycka ner min fötter.
Kanske beror det på bågen som håller uppe mina utslagna framtänder.
Jag har ingen som helst aning, det jag vet är att jag känner mig annorlunda, pånyttfödd.
Fuck it!
Det måste va vädret..

Stay Feeling New // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja det gör jag! =D Har det på dator/iphonen =D

2011-02-04 @ 22:15:41
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: syster

tack för ett fint inlägg:)

2011-02-05 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0