Jag är exalterad och trött...?.Fakta = Nej

Nu kommer lite fakta här för en gångs skull. För oftast när jag skriver är det mest hittepå och min fantasi som leker kurragömma med mig samtidigt som jag leker jage med en annan version av mig själv.
Jag ska åka till Florens om två veckor. Jag är exalterad och ser fram emot det hur mycket som helst. Jag vet inte om det var ett desperat försök att komma ifrån alla jobbiga beslut som man måste ta när man blir stor. Eller om det har att göra med att jag faktiskt vill ut och lära mig någonting om den värld vi lever i. Jag tror faktiskt att man skulle kunna göra lite som man vill i livet. Så länge som man inte sårar någon annan med mening eller är respektlös gentemot sina medmänniskor. Alltså, jag tror lite såhär: Så länge man gör det som man vill, så blir det bra. Eller iaf bättre än om man skulle göra något som man borde göra eller måste göra. Fast iochförsig är det också rätt bra med måsten ibland, då gör man saker som man aldrig annars skulle komma på att göra on a regular basis.
Nu vet jag inte vad jag babblar om men. Någonting inom mig säger att det finns en plats för alla i denna värld. Att alla har och kan finna någonting att göra med sina liv, som gör de glada, lyckliga. Utan att för den delen vara ihop med sitt livs kärlek. För det är också underbart. Men det är få förunnat, tror jag. Eller så är det inte det och många har en himla massa otur bara. Eller så kan man bli kär i någon efter många timmars tid spenderat tillsammans eller mycket delade upplevelser (bra och dåliga) med personen.
Anywho...jag tänkte ta upp lite det här med mode och så. Det var en period som jag verkligen trodde på det. Men när jag går in på vissa hemsidor, (vill inte nämna inte vilka) så får jag en jobbig känsla i magen. Det känns på något sätt som om det inte är på riktigt. Fast det är det ju, och det har ju inte egentligen med mig att göra, nånstans. Men, ne jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det här.
Jag tänker att jag ska bli radiopratare i framtiden, eller hålla på med alternativmedecin. Men det vet man ju inte.
Det här blev inte fakta heller. Jag ska inte bli någon som skriver fakta iallafall, det är en sak som är säkert!

Alla Hjärtans Dag idag.
Jag har ett hjärta, är det mitt hjärtas dag idag? Hur ska.....jäääävlar vad nära att min dator dog där. Puh!
Hur ska jag fira mitt hjärta tänkte jag skriva? Troligen kommer ingen att svara på den frågan eftersom typ 5 pers. MAX...!! läser min blogg.

Stay Thinking // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Ida

carl <3

2011-02-14 @ 19:38:58
Postat av: Amandis

Faaaaaaan va go du är... sicken nice bild... Tycker du ska fira genom att ge ditt hjärta kolestrol, typ semla eller så.

2011-02-15 @ 16:27:44
Postat av: Stora syster

Har aldrig oroat mig för dig och din framtid, vad du än gör så kommer jag vara oerhört stolt över dig:)

2011-02-16 @ 20:02:10
Postat av: ida da 1

trodde jag hade skrivit "carl<3" men det har jag inte! fint skrivet carl. :) häng med till berlin i sommar!!

2011-02-16 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0