Jag skriver så himla mycket.

Jag skriver så himla mycket på bloggen känner jag. Jag menar, give me a break!? Jag slösar minst 23 timmar av dygnet på den här bloggen. Det är nog inte nyttigt! Och det är ni som pressar mig, ni som kommenterar hela tiden och inte ens bryr er om mig. Kom igen! Har ni inget annat för er än att läsa min blogg och klanka ner på mig? Skitjobbigt. Ge lite positiv feedback någon jävla gång.

Nu sitter jag och är lite småsur över saker som jag inte kan göra något åt...ER!

Med kalla hälsningar och en sälunge...Cromeo


Stay Twins // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Ida

i'm gemini. cool huh? yeah. cool.

2011-08-30 @ 18:00:22
Postat av: moa

läcker bild, bra val!

2011-10-16 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0