È una coppia della letteratura, sono gli eterni Promessi.

Jag har varit här i 6 veckor nu. EXAKT så många dagar ja. Jag har lärt mig mycket, ja det har jag. Jag tränar inte så mycket, jag har gått upp i vikt. Men det gör faktiskt inte så mycket, bara ibland när jag ser mig själv i spegeln. Men det gör inget. Jag vill verkligen stanna kvar här, fast vill ändå hem lite. Men det gör inget.
Vet inte om jag vill läsa på högskola eller universitet till hösten, men det gör inget. Och om jag vill det vet jag inte vad jag vill läsa. Jag ligger i sängen med nacken mot väggen, det gör ont. Men det gör inget. Toaletten gick typ sönder förut, trodde jag. Men det gör inget. Jag läser knappt den italienska tidningen jag köpt, men det gör inget.

Den här bilden har Kyle Scully tagit. Jag känner inte honom men det gör inget.

Stay Inget // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0