Det bästa och sämsta júst nú.

Det bästa jag vet just nu är:
- det faktum att jag kan ta vilket klipp från youtube som helst och göra om den till en mp3-fil.
- kokt ägg
- bibblan
- min nya frisyr
- bra tv-program
- mat
- Clare Maguire & Anthony and the Johnsons

Det sämsta just nu är:
- Mammas humörsvängningar. Jag menar...okej jag är lite slarvig ibland och hör inte allt hon säger...men hon behöver inte bli en levande vulkan bara för det....-_-
- att jag inte kan åka med mina vänner till IKEA i morgon. Ska på mässa med pappa i Jönkping istället. Kul det också, men knappast lika kul som IKEA.
- utrymmet på det stationära datorn är nästan fullt
- det poppar upp ett antivirusprogram hela tiden som kostar pengar för att få bort


Stay Unvolcano // Cromeo

Kommentarer
Postat av: loviz

öhmmm..min lampa?

2010-10-09 @ 15:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0