Jag förstår nu.

Jag förstår varför folk tröttnar på saker, människor och jobb.
Man vill inte göra samma sak om och om igen, man vill inte vänta på något och man vill definitivt inte känns sig värdelös. Man gör saker för att man borde, för att man måste eller för att man vill.
Det finns egentligen inget mellanting och jag tycker detta är lite oroväckande. Eller inte oroväckande som i att jag är orolig utan mer som i att jag tycker det är problematiskt. Fast jag vet inte riktigt, kanske inte.
Ibland känner man för någonting, då ska man göra det, för bättre det än att ångra sig dagen efter och aldrig kommer kunna uppleva just det ögonblicket igen. Som när man är på gränsen mellan att vara vän med någon, till att bli något mer. Men för att inte börja som vänner så behöver man antyda något eller agera på ett visst sätt. Eller så funkar det som vanligt och allt bara flyter på och blir som man vill.
Om man inte är van vid att ta tag i saker själv utan oftast väntar på att andra ska upplysa en eller säga åt en vad man ska göra, så är det svårt att få någon att verkligen tycka om en.


Alltså, det här klippet........vet inte vad jag ska säga. Heidi och Frida, ni måste kolla på det!



Stay Laughing // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAHAHAHAHAHAHHA

2010-11-10 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0