Ingen idé

Det är faktiskt ingen idé å klaga. För det känns som att det inte spelar någon roll i slutändan.
Endel kanske tycker att det är skönt å klaga, eller att det känns bättre. Men inte i mitt fall.
Låt oss nu till exempel säga att jag tycker det är jobbigt med snön utanför mitt fönster. Inte försvinner den om jag klagar? Den kommer inte smälta om jag stirrar på den tills mina ögon blöder. Och inte heller kommer den att lyssna på mig. Så varför ska jag beklaga mig över den? Istället borde man acceptera läget som det är och gå vidare, sticka en tröja, måla en teckning, ring en vän, baka en kaka, nånting! Energi är energi och används bäst till att göra gott. Enligt mig.



Stay like a Story // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Kanske ja! hahahaha

2010-11-25 @ 18:43:52
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Patrik

Sv. Låter riktigt gött ju ;D

2010-11-27 @ 16:28:22
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0