Estoy escribiendo.

Jag vet hur man skriver. Jag vet hur man tänker. Jag vet dock inte hur man får in det i tid och bra! Vad med kan jag skriva? Joo, jag gillar livet för tillfället. Finns mycket gott att se fram emot, många intressanta och fina människor. Och precis när jag trodde att allting var tråkigt och neutralt, blev det helt plötsligt mycket bättre. Bara för att en person kom in som en bomb framför mina ögon. Det är verkligen det bästa som finns. När man träffar någon som man känner någonting för fastän man inte känner varandra eller vet något om varandra, inte ens dens namn.


Livet är för härligt!
Tar snart körkort också! Go me! Mjau..

Stay Kitty Kat // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja visst är det fina! Det är inget fel på energin, vissa dagar/föreläsningar är segt. Men det är inte så många. Hatar Line för att hon la ut bilderna :P

2010-11-02 @ 21:59:22
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0