Sarah Silverman hjälper mig till sömns.

Nu blev det såhär igen, jag lovar något till någon jag tycker om och så kan jag inte hålla det. Fast då tänker jag ibland såhär, om nu båda vill göra någonting, låt oss säga, träffas i stan för en fika? Ska inte båda försöka fixa så att det blir så. På senare tid har det kännts som om det är jag som ska ta alla stegen ändå fram till den andres dörr eller nåt? Okej, nu låter jag väldigt bitter här men jag menar bara, ska den som jag ska träffa bara ligga där i soffan och vänta på att jag ska komma med fika till den?
Det här blev inte riktigt som jag tänkt men det gör inget. That's life.

Kvinnor jag ser upp till!
Alice

Sarah Silverman


Stay Up // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Halvt översatt är det väl...



Weekend = helg

Men de säger læseweekend =) Egentligen!

2010-12-11 @ 16:56:01
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Daniel

Jag kommer mentalt med fika!

2010-12-13 @ 08:04:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0