Sitter.

Sitter här i min ensamhet. Ett litet samhälle inte större än Tjernobyl, i ett hus som någon annan har byggt, som fungerar ungefär som alla andra hus fungerar. Jag kollar på TV, som de flesta andra. Sitter vid min dator, som de flesta andra. Jag äter, som alla. Jag skiter, som alla andra. Jag lyssnar på ljud, som alla andra. Jag sover, går, tittar, springer, tänker, pruttar, pissar, känner, andas, räds, oroar mig, planerar, tänker inte, analyserar, dansar, badar, duschar, lagar mat och nyser. Som de flesta andra.
Mitt liv är som en myras i jämförelse med dens stack. Inte så mycket, men tillsammans med alla andra så kan jag bli något.

På tal om allt det här, snygga kläder den här killen har, inte sant?


Nu kollar jag på Star Trek, den är rätt bra. Som alla andra.

Stay Trek // Cromeo

Kommentarer
Postat av: lovisa

fantastisk text.

2010-08-25 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0