Flågor.

10 FAVORITER
Färg(er): Blå, Röd, Grön och Lila (går inte att välja en)
Mat: Sushi, Laxrätter och Bönor.
Band: Längtar mest efter Lykke Lis nya skiva!
Film: Kill Bill vol.1-2, alla Pedro Almodóvars filmer och alla Tarantino filmer för den delen. Black Balloon är en bra film också.
Bok: Ormkrigskrönikan, Vi som aldrig sa hora, Andarnas Hus och Jehåvas Jäveln.
Sport: Taekwondo, lätt! Gillar simning och löpa också. :) OCH BADMINTON!
Årstid: Sommar och Höst, på sommaren är man oftast ledig och kan göra saker man gillar. På hösten börjar man ta tag i saker och allting förändras.
Veckodag: Konstigt nog Tisdag eller Onsdag.
Glassmak: Blåbär eller päron.
Tid på dygnet: Mellan 11:30 och 13:00


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lite utmattad och hungrig.
Smak: Torkade aprikoser.
Kläder: Batmankalsonger
Bakgrund: En massa gröna...fina löv (bytte precis, hade en jättefin bild på Lykke Li förut)
Nagellack: Inget.
Tid: 13:35
Omgivning: Mitt rum, en massa kläder, speciellt tvättade shorts.
Irritationsobjekt: Min rygg, sitter lite snett för tillfället.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Hell no!
Brutit mot lagen: Tror det.
Blivit arresterad: Verkligen inte!
Badat naken: Jopp.
Varit med på TV: Asså, inte vad jag vet. Kanske i bakgrunden för några år sedan.
Kysst någon du inte känner: Kanske, kommer inte på någon, men det låter familjärt.


3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min syster och en person till, kanske en till. Men inte 4.
Du tycker om: Mysik, mat och mamma.
Du inte gillar: När jag känner att jag vill dö.



2 VAL
Kaffe eller te: Té? Svårt val liksom.

Vår eller höst: Höst, för det låter lite som fest om man krånglar till det med tungan.



1 ÖNSKAN: Att jag ska få som jag vill!

 

Stay Questioning! // Cromeo

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Varför läser jag inte din blogg oftare när jag VET att den är grymm? Bra fråga!

Svar på din pråga iaf :P

Jag pluggar i Skövde, Dokumentär medieproduktion på Högskolan i Skövde! De du ;)

Du är så välkommen när jag flyttat in :D

2010-09-18 @ 14:21:27
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0