Oh, Justice you say?

Justice är väldigt speciella. Det är Paloma Faith med, och Spiritualized!
The Sound of Arrows spelades på radion förut också, jag blev väldigt chockad! :O

Paloma Faith - New York


Men asså. Nu känns det som om vi har typ minst 4 saker som vi ska skriva på hemma. Skriva om historian, skriva internationella arbete grejj och sen fi/sve rapporten! Wow säger jag bara!

Tror att jag ska åka med farmor och Hasse till Uppsala nästa fredag också, syrran (Frida) tyckte att det passade bäst då!

Om jag ändå kunde se dem live! gaaahh!! ;D då jag skulle vara lycklig man!

The Sound of Arrows - M.A.G.I.C.



Ja, ja! Livet går på som vanligt, likt bussarna i staden och de okända människorna i centrum!

Jo just det ja, jag och min syrra har ju FF här hemma fram till nästa torsdag! woho! Vi kommer att ha så mysigt, funderade på om jag sulle bjuda hit några men jag vet inte riktigt, Heidi (hon är VIP^^) får komma hit om hon vill, kan ju alltid hitta på något kuli kul!

Stay FF! // Cromeo

Kommentarer
Postat av: heidi

Ja, vad kul! Jag kommer ! :D Jag kan ta bilen för ska hem imorgon och hämta den + min check från csn du vet. Men vad kul, jag kan ta med några fler också om du vill :-)

2009-09-30 @ 20:24:55
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: heidi

hur var filmen/fikat förresten? eller du kanske inte såg den?

2009-09-30 @ 20:25:38
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0