Glassvapen.

Jag tror att jag kommer att bli en sån där vuxen människa som inte riktigt är som alla andra. Det är en känsla jag har bara, vet ej om den kommer att följa med igenom hela livet men då är jag redan vuxen och har svårt att beskriva mig själv. Nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om.

Mitt hjärta är som en kanin, feg och springer iväg snabbt som attan när den blir rädd!

Historian blev, ja, vad ska man säga? Klar eller inte är svårt att säga, men jag tror iaf att den är någorlunda intressant, om inte så är mina upprepningar väldigt intressant och jag finner mitt sätt att uttrycka mig på väldigt komplicerat, men det är bara för att jag vill vara vuxen.

Mycket text, men internet funkade inte igår och jag var inte hemma i förrgår så det gick inte så bra att gå in då heller. Men så är livet ibland, saker och ting går inte som väntat.


Stay Bunny // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

hoppas att din historia blev bra nu, för du är så duktig ja pojken min. :):):):)

2009-09-18 @ 14:45:21
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

Det där inlägget var väldigt vackert och fint Carl.

2009-09-18 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0