Egentligen för trött för det här.

Men skriver det gör jag ändå. Vet egentligen inte riktigt varför men jag fann mig sitta här och inte riktigt veta vad jag skulle göra.

Göteborg igår med Viktoria W för det mesta, men även lite Arntsen, och självklart Lovisa, Sandra, Viktoria (Lovisas kompis) och Lovisas kusin August!
Inte så många kändisar i år. Gubben/pappan i Teliareklamen stod ute vid kön och rökte. Alex Schulman stod vid en monter och sms:ade och Lill Lindfors var på Svenska Kyrkans (stora!) anläggning. Önskade dock att jag letade upp Carolina Gynning, skulle varit coolt att se henne IRL.

Jag och Viktoria gick runt i sisådär 2 timmar och hittade en massa roliga saker. Sen blev vi hungriga och gick och åt thai.
Sen gick vi till klädbutiker och jag hittade 2 plagg som jag ville ha men kunde bara köpa en utav dem, för om jag skulle köpt den andra skulle jag inte haft råd med någonting till kvällen typ.
Sen medan vi väntade på Lovisa och de andra satte vi oss på SoHo, ett coolt och relativt mysigt ställe att sätta sig ner och ta lite öl på. Sen efter 2 timmar där eller något så gick vi till stationen för vi trodde att L och kompani skulle komma med ett tåg ungefär halv 9. Men icke sa Nicke, inga Trollhättebor där inte. Så vi gick till Storan och försökte se när Club Milk skulle öppna, men det var praktiskt taget omöjligt att se.
Sen kom L och kompani och vi gick till Queens i Vasa och tog ett antal drinkar, jag må säga att jag har aldrig trängts så mycket och druckit så många alkoholdrycker som jag gjorde igår. Praise the Lord!

Sen bar det av till Club Milk och det var fett nice! shit, känner att jag vill dit de 3 resterande tillfällena också!
Just det ja, Sally och de andra i Gbg-gänget kom också dit och det var kul å se att hon kom ihåg mig! XD

Så dagen kan summeras med dessa ord: Vandring i en stor byggnad med en massa människor och godis, inköp av en t-shirt på skönaste butiken och dans med sköna människor på ett skönt ställe med sköna DJ:s!

Stay Out // Cromeo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0