¡No me deja en paz!

No me deja en paz.
La gente, la gente, la gente, no espera la gente.
No me deja ni hablar.
Dices que yo no soy yo.
Pero es más difícil ser rey sin corona.

Öhm. Fredagen har visat sig vara mycket intressant. Har inte kunnat koncentrera mig så mycket på skolarbeten men maten var god och det fanns vissa intressanta människor att konversera med och utbyta ord.
Efter skolan gick jag med Viktoria till Myrorna och letade efter mina oranga byxor som jag hittat där för 3 veckor sedan. Men när jag kommer dit så är de borta och jag frågar i kassan om de vet om de lagt undan dem eller om de är sålda. Subban
(ursäkta uttrycket) säger till mig samtidigt som hon skrattar (fult enligt Viktoria): De var ingen som ville köpa de byxorna så vi skickade de till Göteborg!
Mm. Tack. Det värmde.
Men shit the same! Hänt är hänt. Jag köpte mig ett par gråa shorts istället.
Mm. Viktoria storhandlade. NOT!
Hon har en rolig mamma också.

Youtube knullar hemma hos mig. Det är lite störande. Faktiskt.
Den snuskigaste bilden jag hittade får ni idag. :) Grattis!


Jag har en liten egendom som är borta och jag känner mig som en liten kille som fastnad i en burk.

Bennot: Jag har en massa musik som jag inte vet vad jag ska göra av!

Stay Dancing // Cromeo



Kommentarer
Postat av: Heidi

hahahahhahhaha

SUBBA

2009-05-16 @ 19:29:26
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0