Jag gillar ordet orange.

Det finns några ord i världen som är roliga och som inte makear sense någonstans.
Som "orange". Kommer inte på några fler för tillfället, men ni fattar!


Den här snubben gör mycket bra musik.
The Sleeping Tree kallar han sig. ^^
Har bara hört typ 2 låtar men de äger får-rumpa!
Han finns inte heller på YT eller Vimeo, men det är för han är så bra.


Jag är som besatt i denna brutta också. Kan någon säga till henne att hon ska sluta vara såå bra?!!!!!
Jag blir galen. Så jävla snygg och sååå jävla snygga kläder. La Roux, gift dig med mig-!!!!
La Roux - Quicksand



Löving living!

Stay Glossary // Cromeo

Kommentarer
Postat av: emeerentia

Det lutar nog åt att det inte blir någon festival, men blir det någon så blir det nog Metaltown. SwedenRock börjar ju så tidigt och Monica lär ju knappast ge mig ledigt ;) Själv då? Peace and Love för din del har jag för mig? :)

2009-05-18 @ 21:51:41
URL: http://emeerentia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0