Icelandshorses!

NOT!
Så kan man inte säga.
Överraskningsresan ja. Den blev av till ett ställe utanför Falköping där tydligen jag och min förra klass (Emma inkluderad) kanoterat. Jag har inget minne utav detta men det stämmer säkert, det var Rickard som sade det så man vet ju aldrig.
Iaf, vi skulle rida på islandshästar. Oh Boy! det var kul!
Första gången jag red och det var faktiskt jävligt roligt. (förlåt mig om jag låter som en hästtjej nu men ah, skriver efter känslan jag fick)
Min häst hette iaf Kajsa och var brun och fin. Hennes man var lite rolig, skulle själv vilja ha sådan frisyr faktiskt.
Kajsa var dock nästan alltid hungrig. Men det är jag också för det mesta så vi connectade rätt så bra. Dock så vågade jag inte galoppera med henne, vet inte riktigt varför. Tyckte väl att skritt och tult var helt okej. Jag kände också som så att jag var en riddare eller någon figur i Häskarringen, typ Aragorn eller Legolas.'
Ja, det blev dock lite tråkigare när senare på kvällen de vuxna började dricka och det enda man kunde göra förutom att sitta och bli döv brevid dem var att kolla på tv i stugan inomhus. Comedy Central blev det. För skratta kan man göra när man är trött. :)


Someday in the future I will explain it all.


Stay Traveling // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0