Oj oj oj.

Dagen började med att jag tog den sena bussen, den som jag tar ungefär 1 till 2 gånger om halvåret. Det var ungefär 6 personer som åkte med den, det brukar vara fullsatt på den tidiga.
Träffade Lisa, min gamla klasskompis. Snackade hela vägen till MÅG om allt mellan himmel och jord. Ehm
Ja. Fick samtal från Karin som undrade något som jag också undrade. Undrarbuddies for life<3. :D
Träffade Karin när jag var försenad. Kom till dit vi skulle vara med Karin. Döpte mig tillsammans med Karin till Bianka. Karin = Bernad (tror det stavas så). Separerades från Karin och låtsades vara tjej hela dagen typ. Det är rätt så jobbigt att anstränga rösten bara. xD

Sen så ja. Åkte till farmor efter skolan och träffade min "kära" systrar och min kusin.
Och nu ska vi på bio.

Ha det gött! Lingonkött!


Stay Grandma // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vilken bio blev det ? :)

2009-03-12 @ 21:16:31
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0