Men fy fan azz.

Va dåligt ni kommenterar!
Dumma flodhästar, tror ni att jag blir glad av att inte få en kommentar eller? FUCKErs!!'¨

Sitter nu i bibblan med Kööhler, Lawson, Palm och Axelsson. Fast jag hör inte på vad de säger. För jag lyssnar på Justice, Holy Fuck, Infadels och Crystal Castles<3.
Håller på med spanskan också, relativt lätt läxa men ändå jobbig. Jao jao.
Jag gillar bokstaven C också, vet inte riktigt varför, men jag har mina funderingar.......mmmmhhmm..^^

Endel har FE nu också, det har inte jag. Omar sitter ensam i det lilla arbetsrummet brevid telefonrummet! Men han är snäll ändå.
Sandra är och övningskör...och jag får gå ner och äta nu men det gör jag inte. orkar inte vara ensam..för det verkar inte som om någon här ska gå ner. =/

KLAGA LAGOM!


Jag fick under franskalektionen ett sms från Peace & Love också, det skrev till mig att Håkan Hellström tydligen har sin enda spelning då under hela sommaren! Jag är inget fan av honom men alltid kul att se artister live.
Under februari månad kommer Peace & Love tydligen vara mer aktiva än någonsin. Bandsläpp 5 feb om jag inte minns fel.?! '::S och de skall göra om hemsidan också så att den ser bättre ut eller nåt?! xD

ÅÅÅÅÅÅÅkej.


Jag har hittat låten som jag så desperat letat efter också. Den är SJUK!! men jag gillar den på något sätt, rolig att se på också. :)


Chad Van Gaalen - Molten Light


Stay Molten // Carl

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du är lättt bäst på att skriva.....fan va kul med PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!

2009-01-29 @ 15:01:22
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0