A Hundred Million Suns.

Så heter Snow Patrol's nya skiva som jag också för tillfället lyssnar på. ^^

Öhm. Idag åkte jag till Jano, han som man inte har sett på år och dar känns det som, rakat av sig håret hade han också. Där ser man.

ja. vad ska jag säga, om ni vill åka från gtp till sylte så kostar det 200 kr tur och retur, skitdyrt rättare sagt!
Och jag kan meddela att jag kickar ass på Guitar Hero: World Tour. (heter det va?)

MMm. Jag vill åka tillbaka till Paris och Barcelona också, vill bo där också, men man kan ju inte bo på 2 ställen samtidigt. Får nog bli bättre på franska också om jag ska bo i Paris. Jao jao. Fast jag vill ju till London också, verkar vara en stad som skulle falla mig i tycke. Kanske, bara kanske, ska jag åka till USA också, men det är bara för att de inte har en skitpresident längre. Bara därför, och bara New York i så fall. ^^

Du bryr dig, japp det gör du, vad ska du annars göra? Sitta och tänka på något medan du läser min blogg? Öhh, nej?!

Det finns väldigt många ord på engelska som jag inte kan heller. Men jag ska lära mig dem. Jag säger som Depeche Mode : I'm always willing to learn when you got something to teach.

Just det ja. fick ut min skiva också, den som vi fick av Pasi sista dagen innan lovet med bilder från Barcelona, den som sagt hade fastnat inuti min dator och gjort så att jag får ryck, tics då asså. Jag fick ut den förut när jag höll macen på sidan och skakade den samtidigt som jag tryckte på "eject". =)
Jag är fett bra.

Nu orkar jag inte mer, får ont i nacken faktiskt.

Ni får inte idag heller en video, jag orkar inte. Ni får en bild på sexiga mig ist. ;) Det borde räcka.



Stay Hot // Carl






Kommentarer
Postat av: Phoenix

Jag älskar Snow Patrol :)

Du e fan bäst :)

2009-01-06 @ 00:09:32
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Amanda

Cool

2009-01-06 @ 01:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0