Wakie, wakie.

Vaknade i morse av att farsan aka. Majta ropade: Carl!?
Jag: Ja!
Majta: När åt du frukost?
Jag: Jag har inte ätit frukost!
Majta: Hahah, nemen?
Jag: Mmm.

Sen gick jag upp. Ungefär kl. 13: 30. Brukar aldrig gå upp så här sent. Men det har gått bra sedan dess. Får helt enkelt hoppa över lunchen eftersom vi äter typ 5-6 timmar senare.
Ja. Men nu räknar jag matte och Amanda, nu fattar jag vad jag håller på med. Till skillnad från förut.
Har suttit här i 1 & 1/2 timme nu. =)
Får så dåligt samvete när jag inte räknar matte så det kommer nog vara det enda jag gör typ fram till provet. Förutom att andas, sova, äta, prata, tänka, läsa, titta, röra, känna, lukta, trycka, gå, lyssna, smaka, äta, smutta, duscha, fundera, tänka, skriva, skita, längta, drömma, filosofera, sitta, undra, ringa och ja. Några mer saker.

Men shiiiiit vad fint väder det är ute eller? xD OMFG. Och så sitter jag här inne och räknar matte. =/
MÅSTE gå ut snart. Ringde storasyrran i Uppsala nyss också, utan att riktigt veta varför. Ville nog bara höra hennes röst lite.

Öhm ah. Känner att jag mår väldigt bra fysiskt sätt också. Kommer jag säker att få käka upp bara för det men ja.
Just det ja. För er som inte har hört det så har jag värsta framtidsplanen.
Jag ska flytta till Island, Reykjavík, och öppna en klubb som bara spelar min musik. =D Fatta eller?! Värsta grymmt ju.
Alla där kommer bara: Har ni hört om den där grymma Carl från Sverige som spelar så grymm musik eller? Värsta bästa stället att gå ut och festa till.


Ja.
Den här låten skulle definitivt komma då kan jag säga.


Oh Shit! - Disgusting (Fat and Ugly Fuck That)


Stay Fat // Carl

Kommentarer
Postat av: lovisa

fan va cool du e! reajkavik säger du, hipp, varför just där?...jag tycker verkligen du skall satsa på att bli dj, öppna klubb det skulle passa dig perf. För dina 1600 kr tycker jag du skall införskaffa ett par grymma lurar, snygga samt börja spara till dj saker så du kan mixa din hipp pipp music..yes

2009-03-02 @ 17:52:20
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0